Oceń stan towaru i upewnij się, że powstałe wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji. Jeżeli jesteś pewna, że zakupiony towar nadaje się do reklamacji, pobierz i wypełnij formularz reklamacji, a następnie wyślij go do nas wraz z reklamowanym produktem. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia reklamacyjnego. Staramy się załatwić reklamację, najszybciej jak się da do 30 dni. Reklamacja może dotyczyć tylko produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym booci.pl. Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem Cywilnym i stronami UOKiK i organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowo Państwa uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziecie, będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, czyli odesłać je do nas przesyłką opłaconą z góry (na własny koszt).